Uzziniet, kā Jums var palīdzēt dokumentu un procesu pārvaldības sistēma „DocLogix”
„DocLogix” ir atzīta par vislabāko dokumentu un procesu pārvaldības sistēmu Eiropā. Tā ir viegli adaptējama, paplašināma un konfigurējama. „DocLogix” garantē drošu piekļuvi dokumentiem, ērtu informācijas apstrādi, pārvaldību un glabāšanu. Ekskluzīvais dokumentu pārvaldības risinājums ļauj lietotājiem bez īpašām programmēšanas zināšanām ērti izveidot un modificēt automatizētus iekšējos procesus (darbu virknes). „DocLogix” sistēmai ir dažādas mūsdienīgas funkcijas, piemēram, teksta optiskā atpazīšana (OCR), ērta dokumentu importēšana, skenēšana, pārskatu sagatavošana, glabāšana, meklēšana u. tml. „DocLogix” iespējams iegādāties gan kā atsevišķu produktu (tiek instalēts uz klienta servera), gan abonēt kā pakalpojumu (mākoņrisinājums). „DocLogix” ir piemērota integrēšanai ar „MS Office” programmām, SAP, NAV u. c. „DocLogix” ir ērti izmantojams Jūsu ierastajā darba vidē (mobilajā ierīcē, e-pasta programmā, interneta pārlūkā, „MS Office” vidē u. tml.).
Elastīgā ieviešana
Katra organizācija ir unikāla. Atkarībā no tās apjoma, mērķiem un citiem nosacījumiem, klienti var izvēlēties vienu no trijiem risinājuma lietošanas variantiem: instalēt sistēmu uz sava servera, abonēt dokumentu pārvaldības sistēmu kā pakalpojumu (mākoņrisinājumu) vai izvēlēties jaukto modeli. Visi minētie varianti ir droši un efektīvi. Mēs veicam klienta vajadzību primāro analīzi un sniedzam ieteikumus, kurš variants būs vispiemērotākais konkrētajā gadījumā.
Integrācija
„DocLogix“ ir pilnībā integrēta ar „MS Office” programmām („Outlook”, „Word”, „PowerPoint”, „Excel” u. c.), tādēļ sistēmas lietošana ir ērta un efektīva. Ja nepieciešams, „DocLogix” var viegli integrēt arī ar citiem trešo pušu risinājumiem – biznesa vadības sistēmām (SAP, „MS Dynamics NAV” un „MS Dynamics AX”, „Epicor Scala”), „MS Sharepoint”, „Konica Minolta”, „DropBox”, „SalesForce” u. c. Šis uzskaitījums nav galīgs. Turklāt mēs nodrošinām saviem klientiem un partneriem iespēju izmantot lietotņu programmēšanas saskarni (angļu val. API), kas ļauj integrēt mūsu produktu ar jebkuru sistēmu.
Viedā informācijas iekļaušana
Ļaujiet tehnoloģijām Jūsu vietā veikt tos uzdevumus, kas prasa daudz laika, bet rada zemu pievienoto vērtību. „DocLogix” nodrošina elastīgu informācijas ievadīšanu sistēmā no jebkura faila, ierīces un fiziskās vides („MS Outlook”, „MS Office”, skeneris, e-pasts, e-pastam pievienots fails, „Gmail” utt.). Skenēšana palīdz ātri iekļaut sistēmā datus no liela dokumentu apjoma, kā arī izvairīties no dārgās un laikietilpīgās papīra dokumentu transportēšanas. „DocLogix” sistēmā tiek izmantota teksta optiskās atpazīšanas (angļu val. OCR) tehnoloģija, kas ļauj atpazīt ieskenētu informāciju, to klasificēt un apstrādāt.
Pārskati
Informācija ir īpašums, kas regulāri jāizvērtē. Lai labāk pārvaldītu organizācijas darbību, ir nepieciešams analizēt un novērtēt informācijas plūsmas, darbības rezultātus un procesu efektivitāti. „DocLogix” palīdzēs Jums to izdarīt – sistēma ģenerē ērti lietojamus pārskatus par dokumentiem, uzdevumiem un procesiem.
Drošība
„DocLogix” ir integrēta vesela virkni drošības līdzekļu, tādēļ sistēmu veiksmīgi izmanto arī tās organizācijas, kur informācijas aizsardzība ir īpaši aktuāla. Risinājums ir projektēts saskaņā ar jaunākajiem mūsdienu standartiem, tādēļ bīstamas situācijas tiek prognozētas un novērstas jau pirms tam, kad tās varētu izraisīt sistēmas darbības traucējumus.
Sadarbība
„DocLogix” ir kopīgam darbam paredzēta sistēma. Tajā ir daudz rīku, kas ļauj lietotāju grupai rediģēt vienu un to pašu dokumentu, sekot veiktajām darbībām un izmaiņām, kā arī saņemt attiecīgus paziņojumus. Mobilā un elektroniskā paraksta funkcija vēl vairāk paplašina sadarbības iespējas, jo procesā iesaistītās personas var parakstīt dokumentus ātri, vienkārši un bez jebkādiem laika un vietas ierobežojumiem.